به گزارش قشم ۲۴؛ عادل پیغامی در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید امور درگهان، اظهار داشت: درگهان به عنوان مرکز اقتصادی و قلب تجارت و بازرگانی جزیره قشم، دارای جایگاه مهمی است که با برنامه ریزی میتواند برای رفع مشکلات و مسائل موجود، اقداماتی را انجام داد.
پیغامی ادامه داد: در دوره های گذشته اقدامات عمومی مدیریت امور درگهان در حوزه های عمرانی، خدمات شهری و زیرساختی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به نظر میرسد در دوره جدید باید برای رونق و بهبود وضعیت اقتصادی این شهر تلاش کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ضرورت راه اندازی سامانه های خدمت رسان برای مراجعان این مدیریت، افزود: ساماندهی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب و افزایش رضایتمندی جامعه محلی، ساکنان و گرشگران شهر درگهان باید در دستور کار قرار گیرد.
به گفته پیغامی؛ بازارسازی همراه با جذب گردشگر و ایجاد توازن در چرخه گردشگری از موضوعات مهمی است که باید با برنامه ریزی دقیق و با هدف جلوگیری از زیان سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و مردم، اجرا شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چابک سازی بخش اداری، تسهیل فرآیندها در بخش تجاری و اقتصادی و افزایش مشارکت شورای اسلامی و شهرداری در اداره امور مربوط به مردم میتواند موجب تسریع حل مشکلات و افزایش رضایت مردم را به همراه داشته باشد.
براساس این گزارش، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدوار هستیم در دوره جدید مدیریت امور درگهان شاهد اجرای برنامه خوبی در مسیر خدمت رسانی به مردم و گردشگران باشیم.
همچنین ابوالفضل مرادی، سرپرست جدید مدیریت امور درگهان نیز در این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت جامعه محلی، نخبگان منطقه و شورای اسلامی و شهرداری جهت خدمت رسانی به مردم و همچنین طراحی سیستم و سامانه جهت تسهیل امور مراجعان از مهمترین موضوعاتی است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
گفتنی است، در آیین معارفه ابوالفضل مرادی، سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت این سازمان به همراه جمعی از کارکنان مدیریت مربوطه حضور داشتند
راه های ارتباطی: 0917960052 - qeshmnews24@gmail.com